Hemma igen

Hej alla fina

Nu är jag hemma efter 2 veckor i Turkiet... Jag har inte uppdaterat bloggen en enda gång, jätte dåligt av mig jag vet!!! Men jag har varit upptagen med annat. Bada sola festa sova hahah ja ni vet :-)

Det har varit helt underbart i Turkiet, underbara medresenärer och underbart väder. Vad mer kan jag önska mig? Det har varit fest varje dag mer eller mindre.

Jag har tagit kanske 200 bilder så de kommer jag inte att lägga ut här, men lite bilder blir det!!

   



  

Som ni ser så har vi haft det bra bra och åter bra. Jag brukar tycka att efter 2 veckor utomlands så vill jag bara hem,,, men inte den här gången. Jag ville verkligen vara kvar. Självklar saknade jag alla här hemma men en vecka till i turkland skulle inte sitta helt fel.

Det var ju en massa strul med flyget dit & hem. Flyget dit skulle gå 18,05, jag tror vi kom iväg vid 19 ungefär för att det var EN person som var sen. Han var rätt så ut tittad när jan klev på vill jag lova. När vi väl kom fram till Antalyas flygplats så var vårat bagage 2 timmar försenat.. SKOJ? Nää verkligen inte. Jag & Helen ville bara komma fram så vi skulle hinna ut och festa första dagen haahah men det fick vänta. Dag 2 eller 3 så blev jag av med mobilen på krogen. Väldigt irriterande men så kan gå. Nu är allt fixat i alla fall så den nya mobilen hämtar jag imorgon. Veckan då bror, Fredrik och Mickan var där gick sååå fort.. Men det var hur kul som helst att ni kom.. Mickan har alltid varit väldigt skeptisk till att åka till Turkiet men nu är hon helt såld hon med. Hahah så jag tror att nästa år blir det nog hon som tvingar dit mig istället för tvärtom hehe.

Planet hem var ju oxå försenat.. Vi skulle lyfta 00.20 men vi fick börja boarda 01.00 och när vi kom iväg har jag ingen aning om, jag var hemma i min säng klockan 5 i alla fall.

Nej nu är det dags att dra sig tillbaka, upp och jobba imorn......

KRAM


Kommentarer
Postat av: Cissi

Vad bra att ni haft det toppen! Ja du har verkligen varit sämst på att uppdatera haha Vi väntar nog ett tag med att ses nu...pepparkaka ;) Kram!

2009-08-31 @ 15:53:32
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0