Godmorgon

Det är söndag och solen skiner, är inte helt fel. Men jag är för trött för att göra något idag... Jag vet att jag måste till Vaxholm och hämta grejerna från gårdagen hos Mickan. TACK Mickis för en underbar förfest och för den goda middagen.. Var hur kul som helst...
Kvällens värd



Klockan 12 kom taxibilarna och plocka upp oss från Vaxholm för att ta oss in till stan, vilken jäkla resa... Det är sååå långt att åka från Vaxholm det är sjukt + att jag mådde illa hela resan, var ett antal ggr jag trodde jag behövde hoppa ut för att aaaa ni vet vad. Taxichauffören gjorde ju inte saken bättre när han körde rally inne i stan! Hmm men vi kom fram och jag fick luft så då var allt bra igen.
Vi gick in på Cafet först där det var hur kul som helst, var länge sedan jag hade så kul ute faktiskt. Bra musik, bra sällskap och bra stämning.
Efter Cafet så åkte vi till Köket, där var det inte lika skoj och jag började få ont i fötterna, hade på mig mina nyinköpta skor (se bild i tidigare inlägg) som jag aldrig har gått i, men jag dansa omkring i några timmar innan jag fick ont, det är alltid bra!!!

Jag & Vanessa!


Nej nu ska jag ut i solen, hörs sen.... Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0