Det brast för den här gången..

Så här ligger det till. Igår började vi buda om lgh men jag förlora eller hur man nu säger, den som la högst bud hade inte sålt sin lgh ännu, så mäklaren prata med säljaren och han vill ha den stora visningen nu på söndag, så nu börja budgivningen om nästa vecka.. Tror inte att det kommer att gå bättre för mig då, men bara att vänta & se.

Nu sitter jag och kollar på ännu mer lgh som har visning på söndag, jag och bror ska åka & kolla till både han och mig.



Idag slutar jag klockan 12 som jag sa tidigare, då ska jag hem och hämta bikini sen åker jag förmodligen ner till Edsviken med Stella och badar lite. Kanske badar lite själv, vem vet!?


Imorgon är vi bjudna på middag hos faster, alltid lika trevligt.. Farmor min fyller 81 imorgon, GRATTIS till dig Farmor. Hon fyllde 80 på 080808 dagen, den ni!! Det tycker jag är coolt...



2 timmar kvar sen bär det hemåt.



8 dagar kvar till Turkiet




Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0