Dåligt med sömn

Inatt låg jag bara och vred på mig kändes det som, jag gick och la mig efter filmen Generalens Dotter, har ni sett den? Den var helt OK tycker jag, var väldigt hemsk när man fick reda på hela historien om dottern..... Hur som helst så slutade den 23,15 och då gick jag och bädda ner mig men kunde inte somna på ett bra tag!

Vaknade vid 4 tiden imorse av att det var kattbråk nedanför huset, det låter verkligen helt rabiat när katter bråkar... Låter först & främst som småbarn som bara står och skriker rakt ut, men jag kollade och såg bara katter så förmodar att det var kissemissar.

Vaknade 06,30 imorse och kunde inte somna om så det var bara att kliva upp och kolla på TV en stund och försöka bli någorlunda pigg, men nu är jag på jobbet och känner mig helt OK + att det börjar ramla in folk efter att ha haft semester, det är alltid lika skoj...

Lite frukost på det här sen är det bara att sätta igång och jobba, hoppas det finns lite mer att göra den här veckan!!



Kram på er.




12 dagar kvar till Turkiet


Kommentarer
Postat av: Veronica

Men samma här, kunde inte heller somna på en fläck inatt. la mig oxå runt elva...vred mig, kollade på kl hela tiden fram till halv7...störigt som tusan. Men jag tror det var för att det var sista dagen på semester igår, så nu är man tillbaka på jobbet! Hoppas du får sova inatt iaf! / Veronica

2009-08-03 @ 09:42:06
URL: http://veronicabsl.blogg.se/
Postat av: Helen

Va söt du är som har nedräkning vör turkiet=) wwwwiiieeeeeeee!!!!! =)

2009-08-03 @ 15:55:36
Postat av: Helen

vad söt du är som har nedräkning till Turkiet=) wwwwwwwwwwiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeee!!! =) puss

2009-08-03 @ 15:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0