Ännu ondare idag.

Haha helt underbart hur otränad jag är. Har ont i dag efter ridningen + hoj åka i måndags. Som sagt så red jag igår mellan 19-20 det var super skoj men jobbigt.. Blir förmodligen lite roligare sen också när jag har ridit ett tag, men jag måste räkna på allt sånt där och kolla om jag ens har råd. Ridning är en dyr sport.

Jag fick i alla fall rida en häst som heter Callura boy (Calle) han är född 1998 och hade bra spring i bena. Igår värmde vi bara upp hästarna, vi gjorde öppna & slutna på rakt spår + volterna. Efter lite uppvärmning så skrittade vi ut i skogen.. Var en väldigt lugn lektion...





kväll har jag bokat tvättstugan, måste hinna tvätta allt som ska med till Turkiet! Ska ju vara där i 14 dagar, dvs 14 party outfits.. Herregud bara ett rensa garderoben!! Jag sitter här nu och funderar på vad jag ska ha med mig och tror att det kommer att bli bra, jag har en massa klänningar som jag i princip aldrig använder här hemma för det känns konstigt, de kan jag använda i Turkiet.



Hoppas Helen kommer förbi idag också, hon har nog en massa smaskigt att berätta för mig!!



Nu ska jag lära upp en tjej som kommer att sitta här medan jag har semester



Ha en kanon bra dag!!




Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0