1 timme kvar...

Jag har super tråkigt här på jobbet, finns inte mycket att göra så tiden går inte fort. Ang lägenheten så la jag ett bud men då la en annan ett högra bud. Jag hoppade in och höjde lite och sen dess har jag inte hört något och det var klockan 12! Så börjar bli lite otålig nu, jag är som ett litet barn på julafton!!!

Eftersom det inte finns allt för mycket att göra här på jobbet så gick jag upp på övervåningen, la mig på mattan och mös lite med Vanna.


Imorgon jobbar jag bara halvdag, ska bli skönt. Jag jobbade 4 timmar på min semester så de tar jag ut imorgon efter lunch!



Igår beställde jag allt som skulle handlas från taxfree katalogen på resan hem från Turkiet. Fanns en massa bra erbjudanden. Man kunde beställa 4 st parfymer men betala för 3 parfymer, så det gjorde ju självklart jag, fast mamma får en av dem.

Escadas nya sommardoft

Bvlgaris lila flaska, luktar underbart gott

Har hört så mycket om clean parfymerna, så nu beställde jag en till mig själv, det är en sådan mor min beställde också.



Sen vart det självklart lite sprit & godis också *mums*



Ha en fortsatt solig & tropisk dag!




Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0