Promenad

Det vart en låååång promenad vill jag lova, men nu är jag hemma igen och det var skönt att röra på sig. Nu är det duschen som gäller och sen sängen och imorn är det fredag, fyyyy vad skönt eller vad säger ni? Får man vara ledig igen haha. Nästa vecka ska man jobba en hel vecka det kommer ju kännas som en evighet.

Idag beställde jag en massa papper till jobbet och då hade de ett erbjudande så vi fick en 19 tums tv med på köpet så jag gjorde en frågesportstävling till alla kollegor, haha undra om det kommer att gå bra för de. Det tror inte jag haha för det var vissa frågor som var väldigt svåra.. Men berättar sen hur det gick för d. Det dumma är bara att nu kan inte jag vinna tv:n ju, aja jag tar nästa sak som kommer med på ett pappers erbjudande hehe.

Fasingen AIK förlora idag fick jag höra. Ja ja smällar man får ta, får hoppas på bättre spel tills nästa match då!

Kram & Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0