Onsdag + påsklunch

God morgon allesammans


Idag sov jag hos mamma för igår när jag kom hem så hade jag NADA hemma, ingen frukost, ingen hundmat, inga Dentastix till Stella och jag orkade inte åka runt och handla allt så hamnade hos mamma för hon hade allt hemma hehe.


Igår efter jobbet gick jag en promenad med Sofie och Joppe, det är skönt nu när Joppe är som vanlig igen. Han sniffar Stella där bak för att verkligen dubbelkolla om hon luktar gott eller inte haha men sicken otur för han, för damen har slutat löpa.

Sen åkte jag till Pishi för att gå en långpromenad, men det var fasingen svinkallt ute så det blev 30 min runda istället för 1 timmes runda, men det var skönt det med.


Efter det hamnade jag hemma hos Thina en sväng för att kolla på hennes lgh, även om hon har bott där ett tag så har jag inte kommit dit haha, lgh var i alla fall jätte fin. Hon hade tagit en massa nya modellbilder som var jätte snygga de med. Bra jobbat Thina!!


Idag ska vi ha påsklunch på jobbet och det är alltid trevligt. Så catering firman kommer hit med maten mellan 10-11 då är det bara att börja fixa och dona.


Hahaha det är några av grabbarna på jobbet som har kommit med något nytt, det kör Gay onsdag och vad tror ni det innebär? Jo det bär rosa kläder, tyckte det var lite roligt..


Fick en bild av Linnea på mig, lite söt var den.


Efter jobbet idag måste jag handla mat, jobbigt när man inte har något hemma, e fasingen det värsta jag vet!


Nej nu ska det sorteras papper igen, tar aldrig slut haha


Kom och tänka på en sak. VART E SOLEN?


Aja ha en fortsatt molnig dag då..




KRAM


Kommentarer
Postat av: Eva Beauchamp

vilken himla fin bild, ser ju nästan ut som jag...hahaha

2009-04-08 @ 09:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0