Onsdag idag, snart ledig i 4 dagar

Tors, fre, lör, sön är jag ledig, det är underbart tycker jag, hoppas på fint väder då! Men jag har en del att göra imorgon faktiskt. Tänkte köra mamma till jobbet klockan 08,00 så jag har hennes bil på dagen, ska spraysola & kanske lyxa till det med en ansiktsbehandling.


Efter det ska jag åka till Mohamads grav, i morgon är det 2 år sen han gick bort, saknar dig så mycket. Glömmer inte det dagen då jag satt och väntande på dig för att du skulle komma och fira valborg och Vanessas födelsedag, jag ringde och ringde men du svarade aldrig så jag blev så arg på dig. Morgonen därpå så fick jag ett samtal som jag aldrig kommer att glömma...




Nu till lite roligare, idag fyller min vackra vän Vanessa år. Grattis på födelsedagen älskling, på lördag kör vi järnet. PARTY....



Imorgon kommer Mikaela till Sthlm också, henne har jag saknat en massa, sist så missade jag henne när hon var här.



Haha pratade precis med Anton (säljchefen) här på jobbet, han tycker min reception ser "förjävlig" ut, han visade mig DI från igår och där var det före och efter bilder på receptioner som de har renoverat. Han tyckte före bilderna påminde om min repa. Så då sa jag, ge mig en budget så ska jag piffa upp det lite här. Men tiderna är ju som det är nu, så tror inte det blir någon renovering av min reception haha + att idag får vi FIN besök tydligen, så städa upp här måste jag göra ändå...



Nu ska det jobbas, sen kanske jag hinner med en massage idag! Det vore skönt.




KRAM


Kommentarer
Postat av: Cissi

Hoppas du får en trevlig långledighet :D Kramar!

2009-04-29 @ 10:12:21
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0