Ons = AW

Har suttit på möte hela förmiddagen därför har jag inte hunnit skriva någonting + att jag har en massa jobb att göra nu.


Idag efter jobbet är det lite AW på gång, det är alltid trevligt även om jag missar Greys ikväll, jag e ju egentligen en sopa på att planera haha men det kommer väl att gå i repris hoppas jag. Jag vill veta varför Dr Mcdreamy och Dr McSteamy bråkar. Så ni får gärna sms:a mig det sen.


Ibland undrar jag hur folk är funtade på den här jorden, undra om det ska älta saker i flera år eller om de kan svälja sin äckliga stolthet? Vad tror du? Vid en speciell ålder bör man ju växa upp?


Min telefon har kommit och den vill jag hämta ut, men kan inte göra det när jag sitter på jobbet, för om jag gör det så kommer jag inte få något gjort här, då kommer jag ju bara fixa med mobilen hela eftermiddagen! Kanske hämtar den sen ändå haha när det blir lite att göra.


Imorgon är det redan torsdag, skönt att det är kort vecka. Helgen som kommer blir lugn tror jag, det är så plånboken känner i alla fall så det är lika bra att lyssna på den.


Nu ska det jobbas lite igen, så jag kan hinner hämta min mob sen!!!



Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0