Lill Lördag

God morgon

Solen skiner fortfarande ute och det är ju underbart tycker jag, och att det fortfarande är ljust ute när man går hem från jobbet, det gör så mycket för än själv. Jag är så mycket piggare då. Nu väntar jag på att kunna slänga undan vinterjackan och ta fram vårjackan.


Sitter och funderar på om man ska rensa ut en massa saker och slänga ut på tradera, man samlar ju på sig en hel del, även om jag har varit på loppis ett flertal ggr så finns det säkert något mer jag kan bli av med.


Jag har BESLUTSÅNGEST, vet inte hur jag ska göra med min lgh och så. När man nu har skaffat körkort så vill man ju ha en liten brumma, men vet inte vad jag ska ha för bil och om jag har råd att ha en och fortfarande bo kvar i lgh. Hur skulle ni gjort? Jag måste ju göra så här


1. Sälja lgh

2. Flytta hem till mamma tills jag hittar en billigare lgh

3. Köpa bil (men vad ska man ha för bil?) Tänk på att jag har en rottweiler som ska få plats också.


Men sen så finns det en massa lgh i mitt område som är till salu, men ingen bli såld och det är ju inget gott tecken precis SUCK, hur ska jag då få min lilla lya såld. Någon som vill köpa? Haha

Måste i alla fall prata med mor min om det här, hon måste ju stoppa mig om hon tror att det verkligen inte går, men jag vill ju ha en bil juuuuuu


Om 15 min så ska jag unna mig 1 timmes massage här på jobbet, vi har en massör som kommer en gång i veckan och jag har inte tagit massage på flera veckor. Så nu ska jag banna mig unna mig det... Ska bli så skönt så.


Brukar du/ni gå ut på onsdagar (lill lördag)? Jag skulle aldrig orka det när man jobbar dagen efter. Undra om det är så mycket roligare att vara ute på en onsdag, jag har hört att folk tycker det. Det är ju som så att folk som går ut på helgen känner sig tvingade till det för det på helgerna så ska man ju gå ut eller nåt, medan de som går ut på veckodagar går ut för att de vill hahah kan ju ligga något i det, för det är så tråkigt att vara ute på helgerna. Jag har varit ute så många ggr i så många år så man tröttnar ju, är ju inte OK att tröttna redan i 23 års ålder, men det är ju samma veva varje helg eller i alla fall de helgerna man går ut. Samma ställen, samma folk, samma musik, KLART man tröttnar. Måste upptäcka något annat. Tänk att ha lite mer pengar än vad man har i dagens läge, då kan man ta en weekend till London, Paris, Milano och festa där. Det skulle vara lyx... Men mitt mål är att Jag, Cici, Mickan, Vanessa ska åka iväg på en weekend och bara ha det bra. Vad säger ni tjejer? Tror ni att det kommer att gå? Haha klart det kommer, frågan är bara när?????


Nu ska jag på massage


Ha en fortsatt solig onsdag


KRAM










Kommentarer
Postat av: Cissi

Är det inte lite fel tid att sälja nu? Bil kommer du hinna ha i ditt liv, låna mammas så länge hihi Kram

2009-04-01 @ 14:06:39
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0