FRIDAY

Har haft en massa att göra på jobbet som vanligt men börjar snart at slut hoppas jag. I alla fall för idag tack.


Idag på lunchen åkte jag och handla grekisk mat till några på jobbet och till mig själv också såklart. Så nu har man fått mat i magen också, men åt lite för mycket tror jag!


Idag blir det middag hos mamma såklart undra vad hon ska bjuda på!?


Vad gör man idag då? Blir nog bara hemma, eller Vanessa ska till Stan så hon hör väl av sig om hon går till något roligt ställe, då kanske jag åker en sväng mot Stan.


Jag vill ha en man nu tack.... haha, nej jag känner att jag vill ha någon att vara med och att komma hem till, ni förstår säkert vad jag menar. Det är väldigt skönt att vara singel och inte behöva ha någon "press" på sig om man nu kan kalla det så, men tänk ändå vad skönt att inte behöva komma hem till ett tomt hem! Så vill jag ha det nu i alla fall. Så boys bring it on..

Den där tävlingen jag fixa ihop igår, den är i full fart men vissa av kollegorna fuskar sig fram.. haha det är inte OK, men de säger att det ska muta mig tills jag säger svaren så det är bara att muta på. Till slut säger jag säkert svaren haha.


Det är 8 vanliga frågor + 10 bildfrågor.



Så här ser vissa av frågorna ut på testet, är inte alltid så enkelt haha


Vems näsa är det här?

Vems mun e det här?

2&½ timme kvar, sen blir det hemåt



 Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0