Finally Friday

Då var fredagen här och solen med, så underbart så. Ska ju vara super väder hela helgen så det ska jag njuta av. Ta långa promenader med Stella först och främst. I morgon ska jag till Cicis nya lgh och hjälpa henne med flytten, eller det är vad hon tror i alla fall haha jag kommer att sitta på hennes uteplats och lapa sol.


Idag har jag en massa ärenden jag ska göra, måste åka o handla fika i centrum + springa in på systemet & köpa lite vin till frågesport tävlingen. Måste handla lunch, på fredagar brukar jag handla mat från grekiska kolgrillsbaren i Stinsen, förra gången hämtade jag mat till 10 pers här på jobbet, kan tänka mig att det är något liknande idag!


Igår kom Alex och Elin förbi jobbet för att lämna 2 orkidéer som är mitt andra pris i tävlingen

De hade självklart med sig min lille favorit Samuel, haha kolla in den här bilden. Han tyckte inte blixten var allt för mysig tror jag hehe.



Nu måste jag fixa min frukost, alltid mysigt med gemensam frukost här på företaget, varje dag mellan 08,30-09,00


Hörs senare


KRAM



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0