DH i dag

Idag är det desperate housewifes. Alltid roligt att ha något att se fram emot, får se vad som händer idag då, nya intriger.


Igår åt jag middag med bror, han lagade kyckling wok det vart jätte gott. Efter det så åkte vi till elgiganten för att kolla på diskmaskin, han fick vår gamla här på jobbet och jag visste att det var något fel på den därför bytte vi ut den, men kom inte ihåg var det var för fel. Men den tömmer inte allt vatten efter en tvätt. Där har vi felet, så bror skulle kolla på en ny.



Varför är man aldrig nöjd med det man har? Eller om vi säger så här, nöjd är jag men vill alltid ha mer. Jag bor i en jätte fin lgh som jag trivs hur bra som helst i. Men den är DYR för så små ytor. Det är en 1,5 på 50 kvm med jätte bra planering. MEN jag kan bo så mycket större för en 1000-1500 kr billigare i månaden och då kanske jag har råd med en liten bil också. Har ni något förslag på en billig bil? det ska inte vara en bil från 89 nu. Ska fortfarande vara en som rullar framåt på gatan! Haha.



Igår var jag i hundgården vid 20 tiden & det vart hundslagsmål så det heter duga. Ibland undrar jag hur hundar är uppfostrade, min hund är då inte den bästa men hon lyssnar när jag pratar med henne. Det blev i alla fall fight mellan en rottweiler tik & en Border collie tik. Båda hundarna är väldigt unga så det är nog en väldig massa dominans beteende. Det löste sig utan några allvarliga skador. Så det var bra.



Jag äter havregrynsgröt varje dag till frukost men idag ska jag äta yoghurt istället med flingor, men jag tror jag har fått mjölk mage och det kommer jag väl att märka efter frukosten då. Ser fasingen ut som jag är gravid i 5:e månaden eller nåt.



Stella jagade vatten strålen igår på mammas gräsmatta haha, jag filmade det men vet ej hur man sätter in filmer här så tog en bild istället.


Hon är ju för GO


Nu ska det ätas frulle & sen måste jag jobba



Men en sak till, VART är solen? Det skulle bli 23 grader idag. Hmm




KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0